Folkene bag AVC – Har du mødt Dennis?

Vi sætter ansigt på AVC

Folkene bag AVC er med til at gøre virksomheden til en af landets førende leverandører indenfor professionelle AV-løsninger i høj kvalitet. Dennis Petersen er en af dem.

Dennis er ansat ved AVC som Key Account Manager, han har været hos AVC i 12 år. Han startede som radioforhandler tilbage i 1997, og han har altid haft en stor interesse i lyd og billede.

Hvorfor endte du hos AVC?

Jeg startede i Fona, hvor min interesse i AV-udstyr for alvor begyndte at tage fart. Efter nogle år ville jeg gerne et sted hen, hvor jeg i højere grad havde mulighed for at skabe længerevarende relationer til kunderne, det fik jeg hos AVC. Udover muligheden for dybere kunderelationer, så er AVC jo en lidt mindre virksomhed, hvor blødere værdier kommer mere i spil, og det kan jeg godt lide. Det er jo blandt andet den her familieånd vi, der har været her længe, snakker om. Det har de nuværende ejere heldigvis formået at føre med, og det synes jeg er meget positivt. Det var den ånd, jeg havde hørt om, dengang jeg søgte jobbet. Man kan jo også se det på hvor længe folk bliver her – vi er jo mange, der efterhånden har været her længe.

 

Er der et område inden for AV som du ved mere om end andet?

Det er der bestemt, lyd og billede er min helt store force. Jeg er nok det, man kalder en fagnørd på det område, fordi jeg altid godt har kunne lide at sidde og grave i det lidt tungere stof. Jeg har eksempelvis siddet og brugt mange timer på højtalerkabler for, at kunne høre forskellen på dem.

 

Hvad vægter du højst ved en AV-løsning?

Jeg vægter klart højst, at kunden får indfriet de forventninger, som han/hun har, det gør jeg meget ud af. Man har to ører og én mund, og det er fordi man skal lytte dobbelt så meget, som man taler. Jeg gør meget ud af at finde ud af, hvad kunden præcis ønsker sig og har af forventninger. At indfri kundens ønsker og forventninger er det vigtigste succeskriterie. Også i forhold til økonomi – at sørge for at få snakket det hele igennem med kunden ift. hvad der er realistisk og kan lade sig gøre. En god dialog er alfa og omega, for at samarbejdet og løsningen bliver en succes.

 

Hvordan sikrer kunderne sig en kvalitetsløsning?

Det er et dynamisk marked vi arbejder med, så mit bedste råd er at spørge os til råds. Vi ved hvad der kommer, og hvad der kan betale sig at investere i. Hvis jeg ikke kan stå inde for noget, så sælger jeg det ikke. Jeg er meget ærlig omkring de ting, jeg har kendskab til – er et produkt mindre godt, så fortæller jeg det også til kunden, det vigtigste er jo at kunderne er velinformeret omkring de forskellige løsninger. Vi sørger for, at de er klar over hvilke muligheder der er, og hvilke der kommer i fremtiden.

 

Hvad driver dig?

Det der driver mig, er de udfordringer der ligger i at stykke spændende opgaver sammen og de relationer man ofte ender med at skabe til kunderne.

 

Hvordan vil du beskrive dig selv som person/sælger?

Absolut positiv, jeg er energisk og lydhør. Jeg ser mig selv mere som konsulent end sælger, og hos de kunder jeg kender godt, er jeg måske endda mere idéudvikler og sparringspartner end konsulent.

 

HOS AVC ER DIN LØSNING I SIKRE HÆNDER

Mangler du rådgivning? Så kontakt os og få en uforpligtende snak.

 

Erfaring

AVC er et af landets første AV-firmaer. Vi er landsdækkende, og med mere end 50 års erfaring og 60 engagerede medarbejdere tilbyder vi Danmarks bedste og mest erfarne service- og installationsteam. Mød hele teamet, der gør os til en af landets førende AV-leverandører.

Værdier

Med værdier som begejstring, ansvarsbevidsthed, innovation, kommunikation, vedholdenhed samt omhu og dyb respekt for vores kunder har vi skabt et renommé som værende en stærk og troværdig samarbejdspartner. Vi gør det vi er bedst til – og har gjort det længe!

Kompetencer

AVC har fokus på udvikling og videreuddannelse. Vi har derfor også nogle af landets bedste programmører, montører og projektledere, der i samarbejde med vores erfarne konsulenter leverer gennemtestede og brugervenlige AV-løsninger i alle størrelsesordner.