Frigør ressourcer med en AVC serviceaftale

UC SYD valgte at sætte fokus på oppetid. Se hvilken oplevelse de har haft med en AVC Serviceaftale.

AVC Service & Support

Tryghed før og efter købet

Vi bakker op om din investering med AVC Service & Support, og du er altid velkommen til at kontakte os for at få hjælp. AVC service & support står klar ved mail og telefon og yder også fjernsupport via TeamViewer. Er den helt gal sætter vi vores serviceteam på sagen, så du hurtigst muligt får din AV-løsning op at køre igen, så du er sikret det størst mulige udbytte af din AV-løsning.

Med en serviceaftale er du på forkant

Service er ikke blot at reparere, når skaden er sket. Det er vigtigt at forebygge driftsstop og minimere følgerne heraf for at opnå de laveste totalomkostninger. En serviceaftale er derfor en god og sikker løsning, og kan f.eks. indeholde:

• Fri adgang til support pr. mail og telefon.

• Adgang til AVCs Serviceberedskab med service kald NBD.

• Komplet statusgennemgang.

• Forebyggende servicebesøg.

• Standby tekniker.

• Låneudstyr m.v.

Med AVCs serviceaftale kan du få fuldt udbytte af dit AV-udstyr, fuld kontrol over dine udgifter og samtidig opnå rabat på timepriser.

  • AVC SERVICE

    Hvis uheldet er ude, har du brug for, at dit AV-udstyr bliver køreklart igen hurtigst muligt. Ingen kender dit AV-udstyr bedre end os.

    Vi tilbyder at udarbejde en serviceaftale, der er tilpasset din AV-løsning og dit behov. Med den i hånden får du fuldt udbytte af din investering, og din AV-løsning forbliver i trygge hænder efter købet.

  • AVC SUPPORT

    Vores supportteam er vedholdende, og står klar til at hjælpe dig både på mail, telefon og via fjernsupport.

    Fjernsupporten er baseret på produktet TeamViewer, som er et udbredt produkt, der ikke kræver installation eller særlige rettigheder på PC’en og som virker gennem de fleste firewalls og sikkerhedskonfigurationer. Den gør det muligt for os at kigge med på din skærm og evt. fjernovertage din PC hvis nødvendigt, mens vi har dig i telefonen.

    Hvis dit AV-udstyr giver problemer, så skal vi nok få det op at køre igen.

  • BETINGELSER FOR TELEFONISK SUPPORT

    For kunder med en normal service- og supportaftale, er der adgang til support i tidsrummet:

    Mandag til torsdag kl. 08.00 – 16.00 og fredag kl. 08.00 – 15.30.

    Support til kunder uden en service- og supportaftale i ovenævnte tidsrum, afregnes med et opstartsgebyr på 480,- kr. pr. opkald. plus timetakst pr. påbegyndt kvarter.

    For kunder med en udvidet service- og supportsaftale, ydes der ydermere support i tidsrummet:

    Hverdage kl. 16.00 – 22.00. Weekend og helligdage 10:00 – 22:00.

    Support til kunder uden service- og supportaftale i ovennævnte tidsrum, afregnes med et tillæg på 1.000 kr. pr. opkald. plus timetakst pr. påbegyndt time.

Få en pris på AVCs Serviceaftale

Send os dit navn og nummer så ringer vi tilbage

Book AVC service

Frigør din tid.

Lad os servicere din AV-løsning.

Bestil AVC Service. Udfyld skemaet og send.

Ved reparation

Udfyld venligst RMA.

Hjælp til selvhjælp

Driller projektoren så prøv evt. nedenstående.

© Copyright - 2022 - AVC A/S