ClickShare Conference

Barco går benhårdt efter at forblive din foretrukne mødeoplevelse

Med ClickShare Conference går Barco benhårdt efter, at blive det absolut mest foretrukne device i mødelokalet, når det kommer til deling af indhold. Barco tager skridtet videre fra at understøtte BYOD (Bring Your Own Device) til ”Bring Your Own Meeting”.

Kender du dilemmaet?

Ja okay… måske lidt overdrevet, men en realitet for mange mødedeltagere er ofte, at de ikke er bekendt med videokonference, AV-udstyret eller de platforme, der benyttes i mødelokalet. Det påvirker dem negativt, nedsætter kvaliteten af mødet og forsinker det som regel da deltagerne vil have tendens til at miste fokus grundet manglende tryghed ved udstyr og platform, eller i værste tilfælde er det tabt forretning da de simpelthen bare ikke kan finde ud af at forbinde og komme i gang.

Vi kan ikke alle være en IT-guru

Og heldigvis er det heller ikke nødvendigt! Det at kunne forbinde medarbejdere på tværs af afdelinger og lokationer anses af mange for at være hjertet i en moderne virksomhed, men det skal være nemt for, at det har den ønskede effekt. Det ved Barco og de udfordringer løser ClickShare Conference.

I lang tid har ClickShare været den absolut mest foretrukne løsning, når det kommer til deling af indhold i mødelokalet. Medarbejdere kan få forbindelse med hinanden på få sekunder. Intuitivt samarbejde, problemfri deling og robust sikkerhed er kendetegnene for ClickShare. Med denne lancering af det trådløse konferencesystem understreger de endnu engang disse kendetegn – nu kan du tage dit eget møde med på farten, og gå på hvilken som helst enhed og platform.

Se her hvordan du også får data på hvor ofte dit mødelokaler anvendes

Hvordan virker det?

ClickShare Conference forbinder trådløst til lokalets AV-udstyr og din enhed, og på mindre end 7 sekunder er du i gang med mødet via din fortrukne platform. Du træder ind i lokalet, tilslutter ClickShare knappen og går i gang.

Se hvor nemt det er at tilslutte og dele indhold over videokonference

Fordele

• Samarbejde
Få adgang til features, der forbedrer samarbejdet. Få en kopi af hovedskærmen på din PC og se indholdet helt ned i hver enkelt detalje. Det åbner også yderligere op for en række mere avancerede funktioner.

• Multikompatibel
ClickShare Conference kan bruges med alle enheder: PC, Mac og Android-, eller iOS-baserede enheder. Du kan benytte den med din foretrukne UC- eller videokonferenceløsning så som Teams, Skype, Jabber, Cisco, Polycom, Crestron m.fl.

• Høj sikkerhed
ClickShare Conference er den første trådløse teknologi til at modtage ISO 27001 certificeringen, som bevis på at ClickShare dedikerer sig til de korrekte processer og strukturer indenfor det højeste af internationale sikkerhedsstandarder.

• Dashboard til overvågning af enheder
Få tal på hvilket, hvornår og hvor meget dine ClickShare enheder bliver brugt med XMS Management Platform – og maksimér din ROI.

• SmartCare
SmartCare-pakken er inkluderet ved køb af enhver ClickShare Conference enhed. Pakken indeholder 5 års dækning med udvidet dækning på hardwaren, gratis softwareopdatering og dermed ingen uforudsete erstatningsomkostninger. Pakken indeholder også et udvidet serviceniveau. Læs mere om SmartCare her.

• Kan integreres i netværket
Uanset om du ønsker at forbinde en enhed til dit netværk via ethernet eller lave et dedikeret VLAN til alle dine ClickShare enheder, kan du uden problemer integrere dine ClickShare enheder i netværket.

Hvis du har spørgsmå til ClickShare Conference eller andet, er du meget velkommen til at kontakte os.