Jyske Bank Service

Landsdækkende service på et vigtigt område

AVCs serviceaftale med Jyske Bank er landsdækkende, således alle 98 afdelinger rundt om i landet nyder godt af AVC’s service. Udover den service, som bliver ydet af AVC’s teknikere, dækker serviceaftalen også uddannelse af Jyske Banks servicedesk personale.

Forretningsudvikler ved Jyske Bank, Jonas Sønderby, udtaler:

”Vi er meget tilfredse, og vores servicedesk er meget glade for sammenspillet med AVC. Det samme gælder brugerne ude i afdelingerne, der oplever AVCs medarbejdere, som både dygtige og behaglige”.

I serviceaftalen indgår en garanti om, at der ydes service ”Next Business day”. Jyske Bank har over 700 mødelokaler, 500 reklameskærme og omkring 3700 fuldtidsmedarbejdere, så at yde og koordinere service dertil er en stor opgave.

Jonas Sønderby fortæller:

”Vi oplever, at AVC lever op til, hvad de lover og kommer dagen efter, vi har kontaktet dem. Det er nogle meget kompetente mennesker, vi har at gøre med her, det gælder selve servicen men også koordinationen, som er super skarp. Det at tingene er sat i system, og at alle parter ved hvad der skal gøres, når der sker en fejl, det giver en tryghed, som er utrolig rar. Vi kunne sagtens rekvirere en tekniker fra gang til gang, men med serviceaftalen ved vi, at der kommer en senest next business day”.

Jonas afslutter:

”Vi har mange serviceleverandører, og AVC er en af dem, der gør det bedst”.

Målet er at skabe Danmarks hurtigste og bedste AV-service

Servicechef ved AVC, Søren M. Winterberg, udtaler:

”Vi har arbejdet strategisk og målrettet med at udvikle vores servicekoncept og vores serviceberedskab, og når det medfører, at vi kan levere vedholdende kundeoplevelser som det Jonas beskriver, så kan jeg kun være tilfreds”.

Og han afslutter:

”Det har været vores mål at skabe Danmarks bedste og hurtigste AV Service, og det er den mission vi er på hver eneste dag. Vores serviceydelser skal skabe tryghed, tillid og driftssikkerhed på et højere niveau end normalt, og vores kunder skal kunne mærke forskellen”.

Se casen om Jyske Bank, eller læs mere om vores serviceaftale.